24 May 2011

setelah 2 tahun .

" i masih sayangkan you , fatini ."

lidah aku kelu . dua tahun . aku tak jangka dia akan cakap macam tu setelah 2 tahun . selama 2 tahun ni , aku bina kekuatan dalam diri aku . aku rasa hati aku dah cukup dan terlalu kuat . aku sudah belajar hidup tanpa dia .  tapi semalam semua kekuatan yang aku bina musnah . dan dia penyebabnya .

ah , aku rasa dia main-main . aku tatap mata dia . dan aku tahu dia tak main-main . dia tak pernah jauh walaupun kami berpisah . kami kawan . tapi semalam dia bagaikan kembali menjadi lelaki dua tahun lalu . dia kembali dan mengharapkan aku !

aku tak tahu kenapa dia masih mengharap . aku tak layak untuk dia . aku yang musnahkan hubungan kami . aku tak layak terima maaf dari dia . dan sebaliknya , dia masih sayangkan aku . ah , ramai yang mengharap pada dia . ramai yang terkejar-kejar dia . mendapat tempat dalam hati dia bagaikan satu keajaiban dan tuah pada mereka . tapi kenapa aku jugak yang dipilih ?

aku takut . dua tahun , tempat dia dalam hati aku kosong , tiada pengganti . aku tak tahu kenapa . aku tak boleh terima yang lain . hati aku , berbolak-balik .

dan akhirnya aku tinggalkan dia tanpa kata . tanpa keputusan . aku terkejut . dan aku harap , esok bila aku bangun , hati aku dah kembali kuat . beri aku masa untuk fikir .

jerawat menjadi penjajah di kulit muka apabila stress dan puncanya ialah exam . haru !

THANKS FOR READING BUT COMMENTS ARE NOT ALLOWED . :]

 
BLOG INI HAK MILIK NUR FATINI