15 May 2011

dia skodeng aku !

assalamualaikum ,

wuwuwu .. aku di-skodeng ! walaweh ! hang sabo , sabo . cik nur fatini kesayangan hangpa sume neh bukan di-skodeng ketika mandi . tidakk . bukan cik nur fatini yang di-skodeng tapi blog cik fatini yang di-skodeng oleh ZA . hang kenal ? tak kenal ? nah , HA . tak kenal lagi ? suka hati luuu lah .

sekitar jam 10 pagi . waktu rehat sekolah . aku berjalan tanpa arah tujuan . tiba-tiba , aku dengar bunyi kereta . milik dia . hati sudah berdebar . dia keluar dari kereta . memakai t-shirt polo putih . ingin lari tapi tak sempat . dia berjalan , menghampiri aku sambil tersenyum , kacak tiada bandingan . "cantik blog ." ayat pertama yang keluar dari mulut dia . mata sudah membulat , hati kian berdebar .





hai HA . saia sapa awak dalam blog saia . wah , saia tak sangka awak baca blog saia .sejak bila awak suka baca blog ? LOL .

p/s : jangan terasa kalau aku tak kata kau .

THANKS FOR READING BUT COMMENTS ARE NOT ALLOWED . :]

 
BLOG INI HAK MILIK NUR FATINI